Garantie & Klachten


Garantie

Wij zullen altijd alles in het werk stellen onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voor komen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Mocht u niet tevreden zijn over de kwaliteit van een van onze producten, onze service, of heeft u een andere klacht?
Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten!

We doen ons uiterste best om alles in goede banen te laten verlopen, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Mocht dit gebeuren, dan raden wij u aan om de klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken door een email te sturen aan info@izzys.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.